Atlas Poland
ul. Towarowa 31, 84-230 Rumia
+48 58 736 20 63

E 520eco

Zapytaj o cenę

Dane techniczne

 
Max. siła nacisku (kN)255
Wymiary dł./szer./wys. (m)9,23x5x4,32
Masa (t)52
SilnikTurbodoładowany, 6-cio cylindrowy, sterowany elektronicznie silnik diesla o maksymalnej mocy: 580 BHP (433kW)/1800 RPM , zintegrowany z systemem informatycznym TCS
zobacz galerię zdjęćZdjęcia produktu

Zastosowanie

 

Seria E kompaktorów TANA została wprowadza na rynek w 2012 roku. Uwspółcześniony wygląd maszyny, wysokie osiągi  połączone z wysoko rozwiniętą technologią sprawiają, że urządzenie wyróżnia się spośród swoich konkurentów.

E 450eco   poprzedni

Galeria produktuZdjęcia i filmy

Dane techniczne

Kompaktor firmy TANA, E 520ECO, prezentuje sobą najwyższe standardy wydajności. Dwa bliźniacze bębny ulokowane z przodu i z tyłu maszyny gwarantują wygładzenie i ugniecenie powierzchni przy zachowaniu niewielkiej ilości koniecznych przejazdów. Sztywna i nieuginająca się rama zapewnia doskonałą siłę zgniatającą. Dodatkowo zęby kruszące o optymalnych rozmiarach, liczbie i budowie efektywnie rozprawiają się z odpadami.

Wysoko rozwinięte rozwiązania technologiczne idą tutaj w parze ze współczesnym projektem wyglądu zapewniając tym samym najwyższe osiągi i pokonując konkurencję.

E 520ECO to 52 000 kilogramów i aż 255 kN siły zgniatającej. Maksymalny zakres prędkości to od 0 do 7 km/h. Dwa oddzielne bębny ulokowane na przedzie i tyle pojazdu stworzono z solidnej i trwałej stali. Regulowane zgarniacze po obu ich stronach, a także ucinaki do drutu (również z możliwością regulacji) na końcach zapewniają najlepsze działanie. Szeroki na 4 950 milimetrów lemiesz posiada dwa osobne ramiona i poruszany jest dwoma hydraulicznymi cylindrami.

Turbodoładowany, czterosuwowy silnik diesla z sześcioma cylindrami posiada chłodnicę końcową. Moc maksymalna to 580 BHP (433kw)/1800 RPM. Różnorodne certyfikaty dotyczących emisji spalin w kategorii pojazdów nie poruszających się po drogach świadczą o przyjazności dla środowiska. Przyłącze mocujące silnik do ramy gumowymi elementami posiada funkcję wyciszającą i niwelującą część wibracji. Dodatkowo znaleźć można w nim między innymi wskaźnik serwisowy i filtr oleju.

Hamulec główny wyposażono w osobne obwody dla obu bębnów zapewniając większą ochronę przed problemami. Kompaktor posiada też hamulec bezpieczeństwa.

Rama maszyny powstała z połączenia z dwóch ram modułowych z poprzeczną ramą górną. Funkcjonuje ona jako ochrona wkoło bębna minimalizując w ten sposób zagrożenie przedostania się nieczystości spod maszyny w kierunku jej górnych partii.

Zbiornik na karbamid pomieści 56 litrów i posiada sito ssące oraz czujnik poziomu napełnienia z alarmem. Zlokalizowany jest pod dolną ramą. Zbiornik paliwa to aż 760 litrów pojemności. Zamieszczony został pod kabiną operatora. Wbudowano w niego takie komponenty jak: właz rewizyjny, korek wlewowy, sito ssące, zawór spustowy oraz czujnik poziomu napełnienia wraz z alarmem. Hydrauliczny zbiornik oleju zamknięto pod pokrywą silnika. Ponadto posiada on elektryczną pompę napełniająca z filtrem, alarm wskazujący poziomu oleju za pomocą czujnika, a także odpowietrznik.

 

Dane dodatkowe

 

Kabina operatora jest dobrze odizolowana od ciśnienia, gorąca i dźwięków. Znajdujące się wewnątrz światła wspomagają kierowanie. Materiały izolacyjne zgodne są z normą ISO 3795. Fotel operatora został wyposażony w pneumatyczne zawieszenie, możliwość obrotu i wygodny zagłówek. Wbudowane przyciski, podgrzewane siedzenia i pasy bezpieczeństwa służą większemu komfortowi i bezpieczeństwu operatora. W kabinie znaleźć można również gniazda do podłączenia ładowarki do telefonu, odtwarzacza płyt CD lub radia. Częścią wyposażenia są również ogrzewanie i klimatyzacja, wyjście bezpieczeństwa, możliwe do zamknięcia drzwi, boczne lusterka, proste lusterko wewnętrzne, półka oraz szafeczki, a także wymienialne filtry powietrza.

Umieszczone w podłokietnikach, dla optymalnego kierowania pojazdem, joysticki samoistnie powracają do neutralnej pozycji w momencie wypuszczenia z rąk, zatrzymując uzależnione od nich ruchy. Lewy joystick kontroluje prędkość jazdy oraz jej kierunek, od prawego natomiast zależy sterowanie lemieszem i klaksonem.

Wewnątrz kabiny znajdują się zróżnicowane alarmy wskazujące między innymi aktualny poziom paliwa, niski poziom oleju, temperaturę skrzyni biegów, zanieczyszczenie filtra powietrza w silniku czy napięcie (ponad 500 alarmów).

Dla zwiększenia bezpieczeństwa w kompaktorze zamontowano zabezpieczenia przeciwko wandalizmowi i są to możliwe do zamknięcia: kabina, komora silnika oraz wlew paliwa. Konieczny do zapłonu elektroniczny kluczyk również służy jako ochrona pojazdu.

Stopnie wraz z platformą serwisową wyposażone są w powierzchnie antypoślizgowe i trwałe balustrady. Silnik i agregat chronione są możliwą do zamknięcia pokrywą, a jej otwieranie wspomagają haczyki.

 

KontaktSkontaktuj się z nami

Zapraszamy do kontaktu. Z przyjemnością udzielimy bliższych informacji na temat naszej oferty i usług    


Centrala Rumia
Atlas Poland Sp. z o.o.
ul. Towarowa 31
84-230 Rumia
NIP: 586-22-37-547

Centrala Rumia
+48 58 736 20 63

Sprzedaż maszyn
+48 58 736 20 63
tel. kom.:
+48 885 818 802

 

Czas pracy: 8:00-16:00 Pn-Pt

 

Formularz kontaktowy

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych w celu wysłania informacji handlowych drogą elektroniczną:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu wysłania informacji handlowych drogą elektroniczną przez Atlas Poland Sp. z o.o., zgodnie z art. 6 ust.1 lit.a europejskiego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz.Urz.UE L nr. 119, str.1) oraz ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U 2002 nr 144 poz.1204 ze zm)

Copyright © 2018-2020 Atlas Poland - Polityka prywatności

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies.

Cookies Akceptuję