Max. siła nacisku (kN) | 186 |
Wymiary dł./szer./wys. (m) | 9,05x4,5x4,32 |
Masa (t) | 38 |
Silnik | Turbodoładowany, 6-cio cylindrowy, sterowany elektronicznie silnik diesla o maksymalnej mocy: 500 BHP (373kW) @ 1 800 RPM, zintegrowany z systemem informatycznym TCS |
Seria E kompaktorów TANA została wprowadza na rynek w 2012 roku. Uwspółcześniony wygląd maszyny, wysokie osiągi połączone z wysoko rozwiniętą technologią sprawiają, że urządzenie wyróżnia się spośród swoich konkurentów.
Kompaktor firmy TANA, E 380ECO, to najbardziej wydajna maszyna tego typu na rynku. Niewielką ilość przejazdów koniecznych dla uzyskania prostej i zbitej powierzchni zapewniają dwa różne bębny. Twarda i nieelastyczna rama gwarantuje najlepszą siłę zgniatającą. Dodatkowo zęby kruszące zaprojektowane tak, aby posiadać optymalne rozmiary, kształt i liczbę zapewniają doskonałe rozprowadzenie i ugniatanie nieczystości.
Maszyna posiada nowoczesny wygląd, pod którym kryją się wysoko rozwinięte rozwiązania technologiczne, co w połączeniu sprawia, iż kompaktor zapewnia wysokie osiągi i przegania ofertę konkurencji.
E 380ECO to 38 000 kilogramów, z którymi wiąże się 186kN maksymalnej siły zgniatającej. Dwa oddzielne bębny, z przodu i z tyłu pojazdu, wykonano solidnej i trwałej stali. Eegulowane zgarniacze po obu ich stronach, a także ucinaki do drutu na końcach zapewniają optymalne działanie. Szeroki na 4 5000 milimetrów lemiesz o dwóch ramionach operowany jest dwoma hydraulicznymi cylindrami.
Turbodoładowany, czterosuwowy silnik diesla z sześcioma cylindrami chłodzony jest wodą i wyposażony jest w chłodnicę końcową. Jego maksymalna moc to 500 BHP (373kw). Dodatkowo odznacza się on przyznanymi mu różnorodnymi certyfikatami dotyczących emisji spalin w kategorii pojazdów nie poruszających się po drogach. Silnik wyposażony jest dodatkowo między innymi w przyłącze mocujące go do ramy wyciszającymi gumowymi elementami, które niwelują również część wibracji, wskaźnik serwisowy i filtr oleju.
Stworzona z dwóch ram modułowych połączonych z podłużną ramą górną rama działa jak ochrona wkoło bębna. Dzięki takiemu rozwiązaniu ryzyko wydostania się odpadów spod maszyny do jej górnych części zostało zminimalizowane.
Mieszczący 760 litrów zbiornik paliwa ulokowano pod kabiną operatora. Wyposażony jest w korek wlewowy, właz rewizyjny, sito ssące, zawór spustowy oraz czujnik poziomu napełnienia wraz z alarmem. Hydrauliczny zbiornik oleju ukryto pod pokrywą silnika. Dodatkowo zamontowano w nim elektryczną pompę napełniająca z filtrem, alarm, którego zadaniem jest sygnalizowanie poziomu oleju za pomocą czujnika, a także odpowietrznik. Zbiornik na karbamid mieszczący 56 litrów wyposażony jest w sito ssące i czujnik poziomu napełnienia z alarmem i znajduje się pod dolną ramą.
W kompaktorze zamontowano hamulec główny, który wyposażony został w osobne obwody dla obu bębnów, a także hamulec bezpieczeństwa.
Kompaktor posiada kilka zabezpieczeń przeciwko wandalizmowi i są to możliwe do zamknięcia: kabina, komora silnika, a także wlew paliwa. Dodatkowo elektroniczny kluczyk konieczny jest do odpalenia maszyny.
Platforma serwisowa i stopnie wyposażone są w poręcze i powierzchnie antypoślizgowe. Silnik i agregat chronione są możliwą do zamknięcia pokrywą, a jej otwieranie ułatwione jest dzięki użyciu haczyków.
Ponadto kabina jest dobrze odizolowana od gorąca, ciśnienia i dźwięków. Posiada również wewnętrzne światła. Materiały izolacyjne zgodne są z normą ISO 3795. Fotel operatora został wyposażony w pneumatyczne zawieszenie, możliwość obrotu i zagłówek. Posiada też wbudowane przyciski, podgrzewane siedzenia i pasy bezpieczeństwa. W kabinie znaleźć można również gniazda do których podłączyć można ładowarki do telefonu, odtwarzacz płyt CD lub radio. Zapewnione również są ogrzewanie i klimatyzacja. Wyjście bezpieczeństwa, możliwe do zamknięcia drzwi, półka i szafeczki, boczne lusterka, a także lusterko wewnętrzne również należą do wyposażenia. W środku znaleźć można również wymienialne filtry powietrza.
Wbudowane w podłokietniki joysticki automatycznie powracają do neutralnej pozycji, gdy zostaną wypuszczone z rąk, a związane z nimi ruchy natychmiast się zatrzymują. Lewy joystick kontroluje prędkość jazdy oraz jej kierunek, od prawego natomiast zależy sterowanie lemieszem i klaksonem.
W zasięgu wzroku operatora znajdują się zróżnicowane alarmy wskazujące między innymi aktualny poziom paliwa, niski poziom oleju, temperaturę skrzyni biegów, zanieczyszczenie filtra powietrza w silniku czy napięcie (w sumie jest to ponad 500 alarmów).
Zapraszamy do kontaktu. Z przyjemnością udzielimy bliższych informacji na temat naszej oferty i usług
Centrala Rumia
Atlas Poland Sp. z o.o.
ul. Towarowa 31
84-230 Rumia
NIP: 586-22-37-547
Nasz kontakt e-mail
info@atlas-poland.pl
serwis@atlas-poland.pl
czesci@atlas-poland.pl
najem@atlas-poland.pl
Centrala Rumia
+48 58 736 20 63
Sprzedaż maszyn
+48 58 736 20 63
tel. kom.:
+48 885 818 802
Copyright © 2018-2021 Atlas Poland - Polityka prywatności
created by WebProjekt - projektowanie stron intrenetoweych